23 Maj 2009

3-0 till häcken och det var helt rättvist inget snack om saken. Helsingborg var inte alls bra igår men vi får väll ta nya tag i dag! OCh det är lördag dessutom, Wounderbaaaaart!

Håfreströms IF - IFK Åmål 2 1,15 (Nordicbet)

Oj vilket odds va? Nej men den här matchen är ingen match! 15% ränta! Jag har med matchen på varneda spel jag lagt den här veckan! Har även mailat och frågat nordicbet om dom kan ge mig en odds på hcp -5 men dom ville inte ens ge mig 1,30 på det! För dom \\\"vågade\\\" inte enligt dom själva. Kommentarer överflödiga. Ta med den bara, på allt!

Insats: Allt du har!


IF Viken - IK Kongahälla 1 1,60 (Nordicbet)

Thord persson har en ruggig diciplin på sina killar i viken och det är ett kämpagäng utan dess like! Och är ruskigt hemmastarka på rösvallen! Förstår inte hur det kan göra så mycket med hemmaplan i div 3 med bara ca 3-400 pers men det gör det! Kongahälla har väll inde direkt imponerat med 2 oavgjorda och 3 förluster hitills i år och jag tror att Thords bygge plockar hem 3 pinnar lätt.

Insats: Medel


I Övrigt tycker jag inte att det är så mycket att reka idag, Bayern, Wolfsburg, Herta, Bordeaux och Marseille är ju lag som skall vinna men dom vet ni säkert redan om.


God lycka idag mina spelvänner =) SKÅL!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0