22 Maj 2009

Gbg och Kalmar vann som förväntat igår men dock lyckades ju kalmar bara vinna med 1-0 så bara ett av spelen satt och hör o häpna, jag tror det finns mer att erbjuda i åmåls uteliv en helt vanlig fredag som idag än vad det finns i spelväg :(


Häcken -Helsingborg 2 2,00 (Expekt)

Men ett drag finns det allt till ikväll och det är revanschsugna helsingborg som kommer till gbg träsket och ska försöka ta med sig tre poäng och visst skall dom lyckas med det med det laget dom har och till 2 ggr pengar så blir det blixtsyn!

Insats . Hög



Dagens Avslag

Fengersfors IK

Ni som tänkt att komma och betala för att se detta lag, gör det inte! Har man spelare som grogg korvätaren, gunther och sen spetsar till det med två turkdvärgar och en neger som är hälften så tunn som haglund så kan de bara inte sluta bra, och det gör det ju inte heller

Men vi har ju alltid sebban som vissa säger.....


g

Vet dock inte om det är på grund av fotbollskarriären gunther fick till detta men :/

Kommentarer
Postat av: SMGULD 09

va fan blandar du in mig i fotbollen för?? jag har inte gjort en match och kommer ingen göra heller!!! passar mig utmärkt att ligga i slänten och skratta åt er när ni spelar.

2009-05-22 @ 11:27:16
Postat av: SMGULD 09

va fan blandar du in mig i fotbollen för?? jag har inte gjort en match och kommer ingen göra heller!!! passar mig utmärkt att ligga i slänten och skratta åt er när ni spelar.

2009-05-22 @ 11:27:44
Postat av: Niklas "Kungen" Lundgren

Jodå du räknas allt med i truppen :P

2009-05-22 @ 11:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0