21 Maj 2009

Look whos back?

Ja det va fan inte igår man uppdaterade här men nu har jag fått lite insperation igen =) Och ikväl så spelar ju vackra gnaget på råsunda igen och då är det väll bara att trycka in pengarna? Nej idag ska vi inte sitta o vara nervös av 2 anledningar utan trycker in nästan all keramik i ett fiskderby.

Gais - IFK Göteborg 2 1,75 (Betsson)

Tråkigt att erkänna det med gbg är tyvärr väldigt starka i år och övertygar tycker jag. Och i kvälle är det dags för derby och det tror jag att hysen & co springer hem hyfsat lätt 1,75 är taget!

Insats: Medel - Hög


Kalmar - Örgryte (0-1) 1 1,85 (Expekt)

Kalmar har börjat komma igång nu och Bengans gäng har bara lyckats ta poäng i en match av nio och jag tror inte det kommer bli något ikväll borta mot regerande mästarna. Tack expekt!

Insats: Medel - Hög

_____________________________________________________________________________________________

Inte mycket att säga om matcherna, går det som det skall så sitter dom ju och jag väntar med spänning in lite trevliga matcher til helgen =)


Korv
The sausage eater is back!

Kommentarer
Postat av: SMGULD 09

det längst ner är ja mest nöjd med!!!. här kommer fler tips norrby,norrköping,mjällby.

2009-05-21 @ 11:41:25
Postat av: Lundgren

Jo det finns allt mer idag...lanskrona tar nog 3 pinnar lätt oxå men jag va lite sterssad förut så jag började försiktigt =)

2009-05-21 @ 11:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0