7 Mars 2009

Volbeatkonsär!

Tjenare på er allihopa, Gårdagen sket jag totalt i spel då det var dags att bege sig till Karlstad på Volbeatkonsär. Går ur bilen strax utanför nöjesfabriken och där står det folk och säljer öronproppar (som man får gratis inne) för 20 kr SMART!

Nå? uppträdandet då? Jo underbart! drar igång med ett intro sen efter två låtar går han bak till trummisen och dricker nåt. Sen efter femte låten tar han fram det han drack ut förut, en jack daniels flaska =) Sen kommer århundradets sågning av Bono och hans pengar i regnskogen. Ja skit sam det var den överläget bästa konserten jag varit på! Dom var urgrymma och stämmninge var på topp!

Ja jag är lyrisk fortfarande men ska se om jag hittar några spel också =)


Bristol Rovers - Leeds 2 2,35 (Bet365)

Motivation slår klass? Ja, Klass slår klass? Ja! Vad kan gå fel? Bristol ligger i ingemansland och Leeds krigar för playoff!
Leeds kommer knäppa till dom så vackert!

Insats: Medel


Energie Cottbus - Hertha Berlin2 2,25 (Unibet)

Botten mot toppen och det här skall inte sluta på något annat sätt än en tvåa! Visst Cottbus krigar för sin existens men Herta har ett betydligt bättre lag och får evt tillbaka Pantelic till matchen

Insats: Medel


Hoffenheim - Werder Bremen Över 3,5 2,39 (Bet365)

Oj oj oj vilken målrik match detta kommer bli! Tillsammans har dom här två lagen gjort och släppt in nästan 160 mål på 44 matcher! Hey baberiba i farmors trorsor vilken trevlig match! Senaste dom möttes blev det 5-4. För er som inte vågar 3,5 finns 2,5 till 1,60! Skål va gott det e med kebabtallrik och en heiniken =)

Insats: Allt förutom ölen, den rör ni fan inte =)


Crystal Palace - Preston 2 3,50 (Bet365)


Vilket överodds! Ruskigt överskattat Crystal Palace som ligger i ingemansland mot Preson som spelat riktigt bra i år och måste vinna för att inte bli ikappsprungen av andra kandidater till play off! X2 hittar vi till FIN FINA 1,66 =) Mumma!

Insats:Låg- Medel


Genoa - Inter 1 3,00 (Betsson)

Inter är ur form, Inter har tankarna på Champions League, Genoa är obesegrat hemma, Mormor är vithårig och Inter vinner inte ikväll! Där är dagens 5 Sannaste påståenden! KÖR!

Insats: Medel


_______________________________________________________________________________________________


Dagens Avslag


Torino - Juventus och melodifestivalen

Ett hett derby där hemmalaget älskar ett spela kryss av någon jävla anledning och ynka 2,30 på Juve rör jag inte! Och mitt kära melodifestivalen som jag brukar spela på då? nej tyvärr, Scotts står i högst odds ikväll och ändå tror jag dom kan vinna! VIDÖPPET!


Kan inte släppa det som jag upplevde igår! Och då menar jag inte hemfärden med en något beruskad Roger "Hammarhajjen" (Efter utseendet på kuken) Grogg johansson utan spelningen! Vilket ös!  Måste varit 10 kg tyngre när jag kom hem! Om inte av egen svett så av andras och 20 groggar uthälld på en! Sitter här och känner den fina smaken och sjunger med i Pool of booze!

Fick lära mig en ny grogg igår också! Häll upp grön curacao och vodka till hälften av ett 50cl ölglas sen häller du i en bacardi breezer Lime! Inte mycket alkoholfritt i den groggen! 200 fattiggare men ett bättre humör! Den kör vi ikväll med =)

SKÅL!



And the fight came
Between the love and me
Fucked another whore
In the pool of booze booze booze




Kommentarer
Postat av: paragrafryttaren

intressant spel men du kanske vet att det stavas Konsert och inte konsär ;)

2009-03-07 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0