24 Juni 2009

Tjo på er!

- Premiär -

Ja idag är det premiär för 3X1K. Det bygger på att jag skall spela 1000 spänn om dan på ett spel som ger ca 3 ggr pengarna. i startkassa har jag 10 000. Så enkelt är det =) I övrigt så kommer mina övriga spel osv fortsätta att öäggas men med hjälp av detta så kanske bloggen hålls mer uppdaterad också =)

I övrigt kan det nog hända lite mer roliga händelser här på sidan fram över som tex gästspelare och rekar genom videos osv. Den som lever får se =)



Dagens 3X1K

Vålerängen-Bodö/Glimt 1 1,45

Odd Grenland - Strømsgodset 1 1,56

Spanien - USA 1 1,27

Tot odds: 2,87

Kassa: 9000

Behöver jag förklara dessa spelen? Alla lagen ska ju bara vinna då dom i grunden är avsevärt mycket bättre samt har hemmaplan. I övrigt så ligger jag lågt idag =)



Frågan är hur många miljoner man skall vinna för att bli så här glad?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0