25 Feb 2009

Messi, Eto?

Det va en jävla tur att lönen kom idag för det sista rök igår på barca och dom lyckades ju bara spela kryss. Var inte värda något mer heller iof. Nu med lite distans till matchen så sitter jag med tre funderingar. För det första, Vem hade retat upp Messi igår? Det gick inte alls att känna igen han förlorade bollen mest hela tiden och så fort han gjorde det så klaga han på dommaren.

För det andra, Eto hade heller ingen braq dag och frågan är ju varför både Eto och Messi så så otroligt loja och ointresserade ut av att spela en åttondelsfinal i världens främsta fotbollsturnering för klubblag? Och framaför allt vad i hela friden gör busquets på en fotbollsplan? Han tar emot bollen, lägger den till rätta, tittar upp och funderar vilket lag e jag med i?, sen kommer han på att det e dom blå röda, kollar vart den svåraste passningen kan vara, tittar ner på bollen igen, Och om han idet läget inte blivit av med bollen 9/10 så slår han bort bollen.

Jag har set han nu 3-4 matcher och tänkte visst, man kan ha en dålig dag men inte i 4 matcher och blir utagen till en Champions League match! Helvet barca få upp ögonen för mig iställlet!

Men men, 1,60 på united satt ju likaså X i spanien.


Idag då?



Bofors IK - Västerås IK 2 1,70 (Bet365)

Går jag inte emot mig själv nu? Jo lite faktiskt. Bofors är väldigt hemmastarka MEN, motivation slår klass och med de formen VSK har så skall inte det här sluta något annat än bortaseger! 37-8 i målskillnad för västerås dom sista 6 matcherna. Ikväll säkrar Västerås playoff platsen och ag räknar pengarna. Vackert!

Insats: Hög


Cardiff City - Queens Park Rangers 1 1,90 (Betway)

Cardiff har 8 poäng upp till Premier League och 4 matcher mindre spelade och på hemmaplan ikväll tror jag att man dänger till QPR som svajat lite det sista. Cardiff o andra sidan som spelat rätt bra det sista och det här borde man vinna om man nu vill upp i PL. Jag synar!

Insats : Medel


Villarreal - Panathinaikos Under 2,5 mål 1,95 (Bet365)

Här kommer det inte bli målkalas tror jag! Panathinaikos (Jävla namn!) brukar spela väldigt tätt bakåt och den här matchen har jag svårt att se att det skulle bli mer än 2 mål.

Insats: Medel


Philadelphia Flyers - Los Angeles Kings Över 5,5 Mål 2,10 (Bet356)

Är dom fulla på Bet365 eller? 2,10 på överspelet, oj oj oj 

Flyers sex senaste

25/02-09 NHL Washington vs. Philadelphia Flyers 2:4
21/02-09 NHL Philadelphia Flyers vs. Pittsburgh Penguins 4:5
20/02-09 NHL Philadelphia Flyers vs. Buffalo 6:3
15/02-09 NHL NY Rangers vs. Philadelphia Flyers 2:5
14/02-09 NHL Philadelphia Flyers vs. NY Islanders 5:1
13/02-09 NHL Philadelphia Flyers vs. Ottawa 2:5



KIngs sex senaste

25/02-09 NHL Minnesota vs. Los Angeles Kings 1:1
1:1 (OT)
1:2 (AP)
21/02-09 NHL Los Angeles Kings vs. Phoenix Coyotes 3:6
20/02-09 NHL San Jose Sharks vs. Los Angeles Kings 4:2
19/02-09 NHL Anaheim Ducks vs. Los Angeles Kings 3:4
17/02-09 NHL Los Angeles Kings vs. Atlanta 6:6
6:6 (OT)
6:7 (AP)
14/02-09 NHL Los Angeles Kings vs. Edmonton 2:2
2:2 (OT)
2:3 (AP)


Insats?: Hög!


Mer än så hittar jag inte idag! Liverpool borta mot Real kanske? 4,20? X2 kanske? 1,72! Fantasktisk höga odds egentligen för att vara på ett sådant lag som Liverpool. På något konstigt sätt får Benitez killarna alltid att prestera i CL.

För er som är ute lite i förväg så har vi CSKA Moskva imorgon hemma mot ett Aston Villa som skiter totalt i cupen. 1,60 står dom i nu. Kommer bli lägre (Stod i 2,10 i förrgår)

Är det någon mer än jag som är otroligt trött på all den här jävla hysteri om ett litet sketet bröllopp? Jävla idioter som tar bort travet för att säda EXTRA om att historiens fulaste prinsessa ska gifta sig? Hade varit mer ok att ställa in travet om det varit den andra systern som visat fittan i tv!

//Over and Out! - Kungen




Kan man skymta en liten bit av F*****? =)

Kommentarer
Postat av: Niklas

De måste ha varit onyktra på bet365 när de satte oddset på överspelet på Philly - Kings. De har ändrat linen till 6.0 nu och oddset är sänkt till 2.05.. tråkigt. Var ju väldigt fint på över 5.5 till 2.10..

2009-02-25 @ 13:07:53
Postat av: bomtrader

Jag tror att Lyon igår hade studerat mycket bra hur Barca spelade. De häll på att blokera Barcas nyckelspelare hela tiden. Vrje gång som Messi hade bollen, så var där tre spelare från Lyon. Samma med Etoo. Det var mycket klart när Busquets fick bollen som menades för Etoo och nästan gjorde ett mål - eftersom Busquets inte var med i "tavlan", det var Etoo på den där flanken och ingen brydde sig om Busquets. Det var en bra match men jag kan inte kommentera mer än idrottssidan eftersom jag brukar inte slå vad på sports. :)

2009-02-25 @ 13:49:45
URL: http://bom-trader.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0